nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Monday 30 July 2012

tentu bos menyampahkan...aku selalu x turun kija...minggu lepas..4 ari x turun..konpom gaji kenapotong..ari ni...31-7-2012..alahai aku x sihat bos..perjlnan dari rumah ku ke bus stop..amik bus lagi g lrt ampang.tukar tren lagi...memaksa aku supaya duk kat umah tym2 cam ni...am soe bos...penyakit dtg tanpa diundang....nak ditandang peyakit tu kena hijau merah note yg di keluarkan..bos tau ka aku alah dgn debu..makanan..aku boleh alergik bos...aku boleh alergik sampai muntah...aku selalu demam bos..bab paru2 ku x sehat...alahai maafkan aku bos..
31.7.2012 selasa...

.........aku x kija ari ni...my Nose s Bengkak...alahai...sengatan tebuan yg berbisa.racun yg menjalar keselurh urat.....membawa racun...semlm dia merah..bengkak..ari ni dia bernanah..
-errr lepas tu aku overdos lak dgn antibiotik..aku lupa aku dah amik..dlm sejam aku amik 4 biji..
tindakbalas?
-aku pening
-seluruh tubuh bergetar
-sejuk
-mual
-rasa nak demam 
-kepala berdenyut
- aku x masuk opis tOday....
overdos antibiotik...pengalaman Yg menyeramkan......:((
 

No comments:

Post a Comment