nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Saturday 28 July 2012

29 JULY 2012..SUND.
--sikap hormati amat penting dlm setiap persahabatan..
baGi aku.aku x kisah pa kerjaya kamu...apa status kamU...pa corak edup kamu ..pa yg penting kamu hormati aku...
dan aku akan hormati kamu.
-bila berckP sentiasa jaga lidahmu...
jgn duk mengutuk je..kO dah pfect sgt ka nak kutuk2 org??
dan konfom ka ko tU ahli syurga?
alahai....
pa aaa manUsia jenIS NI...mudah lupa mudah leka...terpikir perasaan manusia len....
-ish2 x hengIn!aku berkawaN DGN ORG CAM ni...
-alahai penuh diaRI AKu UTK ARi ni....


sepjG eduP KU ..6 TAHUn yg lepAs...aku mula belajar berdikari..aku x minta pertolongan sesiapa pUn..termasUk mak..aku berlajar edup susaH..BUkan senang utk ku meneruskan edup selepas terkena ilmu sihir...ilmu hitam ..dgn otak ZERO!...aku blur...alahai dgn penuh kepayahan aku edup sowg di luar tanpa mama..DAn keluarga..susah senang ku sowG2...TANPA Sikit pegalaman..pa yg ada kekuatan utk eduP....ThANKS GOD...KERANA BGi aku kekuatan....kpd mu ...aku bersyukur..aku mampu bertahan utk hari ini....alhamdullilah.

ini dinO...dIA SEEKor kura2 comel ...kwn yg bagi aku..badUt nan tambi sgt syg kat dia...:)

ini yamuna...dia iNgin sgt nak amik gambar dgn aku...aku mulanya agak keberataN..bub aku dah serik nak berkwn2 baik ni...dah terkena..kwn baik ckp belakang maaa..cKp depan2 kan besT aaa...selepas ni aku berazam x nak berkwn kwn baik..kwn biasa2 je..dah serik kena umpat dkt belakang..pasal menda yg bodoh tOlol pOn nak amik kecik atI..ayoitai!!



a
aku dan vasUki di pwtc...amat penat HOE..ari tu


-salah 1 obI ku amik gambar...!

No comments:

Post a Comment