nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Tuesday 31 July 2012

kita berkongsi langiT..berkONGSI BULAN :)
ku nyanyikan lagu ,.....ini buat kamu,-tanpa irama-taNpa gitar-tanpa suaRa-ia bergeMA Dlm hatIKu-dlm jiwaku-hadIrnya kamu-lagU ini lagU tangisan uratku-lagu jeritaN rambuTKU-paham ka kamu bahasa ku-ini bahasa senI-seNI cINTA SENi duKa-hanya pada pncinta senI JE YG TAu,..Yg x tau tu waT2 TAU JE K..KU CORETKAN...CERita ini pada  kertas putih a4....arap ko sudi membacanya....pa yg ku coretkaN..hanya uTk kamu sowG..KAMU BELAIAN jiwaku..kamU belahaN DAgukU....kamU lA SEgalanya......tanpa kamU akU SEPi sesePI ..BAdak kurus dipinggir telaga......xda kata secantIk bahasa....aku syG kamu.....
kesakitan walau sekecil mana pun ..mengingatkan aku pada mati,..pada kain putih,pada liang lahat ..pada arwaH ABg..long..al fatihah utk kamu abg long,,,
tersentuh atI...melIHAT..muka aku dah mcm mUka meoww....ish2 alahai ..lau tuhan mox amik kecantikan tox sikijap ajak...dari cantik pigi hodoH,,..alahai..dari sitox aku belajar sikit2 ...pengalaman....maaa...xda kekal di dunia tox....alahai syg ku...kalo ko mox buang aku...delete la aku dri edup ko...hapus kan apa2 kesan tanda aku...tinggalkan aku...aku rela aku rela...AKu PASRAh bub ku tU...edup aKu x kekal utK 1oo tahun..tinggalkan aku..biarkan aku merasa sakiT....!!!pergh!!amacam pendek?jiwang x aku ?aku penchinta yg trhebat...bercinta dgn ku..aku janji kan kesetiaan!!cis raynie jiwang...!!!!suda....
31-july-2012 tuesday...
alahai indahnya bumi ciptaan..tuhan...ingin sekali aku pigi tempat Ya....merestkan otak...aku yg konpius..serabut sikit2...dgn kesihatan yg 50 50..belum tua gik pon byk menar probelm..ish2...p apa2 pun geng hadapi dgn tabah....hiduP tox sekijap jak...lau dah ari2 pbelm ish2 sedih hoe....restkan otak...x pat pigi tempat tox...tengOk pun cukup maaaaa.......aku curi pix tox dari turki..  ..................    
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment