nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Thursday 9 August 2012

9-8-2012
thursdaY..

-AKu DAn TEAm ..tag teaM kU yg leN~~~BERUSAHA UtK JADi YG TERBAEK...DIANTARA yG TERBAGUS :)

-TUgasan ptama..kita jumpa enciK munIan..
-jumpa setiusaha kuepack 
-jumpa datuK manan bincang adakan promosi kat pwTc...
-
lepas tU buat pembincangan kali ke 2 uTk kuepck mengenai pesara2....
-bebrbincang lagI dgn tuan haji salleh ketua cawang pesara jln pahang barat..
-aku mula menghubungi ketua2 kampung2..cawangan di ampang,di cheras utk dptkan pesara2 kerajaan...
-alahai..
apa yG kuranG...
-ari2 ku bergaul dgn org2 berpangkat datuk2 utk dptkan konteks...
-apa yg kurang?
-ADA KA yg aku tertinggaL dI bawah jambataN ?dibawaH PoKOk...........?
alahai aku dan manager ku mencuba sebaik mungkin...
MY TEAM...YAmuna...team kita 6 org...we go to da target...but...cusT yg selalu kita reject...alahai sedih tau bila reject cusT ni ...uh pedih hatI ni :/

aku hardworkIng..urmmm kononnya...p memanG aaa...akU memang kija kuat...arI2 nak SALES !SALES!But lastly!dorg aku reject!alahai....pilu nya hatI..utk ubat luka kan ati mengenanGkan cusT yg aku reject aku amik Pix,..uTk hiburkan hatI :))




edup ni...kena ada tujuan..kena ada persinggahan..kena ada target...impian aku punya kuarga...punya kerjaya...itu impian ku..bakti pada ibu trsYg sebelOm maTA TERPEJAM LENA..GIGITAN NYAMUK X TERASA..PADA INSAN YG BERGELAR MAMA..aku mau bahagia kan kamu...:) amin amin...

ini yamuna...dia suka menyibuk kalo aku amik pix..ahahaha..aku pon x kesah dia staf yg baik...comel...sume staf yg len menyenangi dia sebab kebaikan yg dia ada..dia x kudukut geng..suka berkongsi ...hahaha asal jgn berkongsi boYfreN..dah cukup kan muna?hahaha







ari2 kita try utk kejayaan bersama...ooouuuH!!

No comments:

Post a Comment