nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Saturday 4 August 2012

5.35PM
SAturday
4.august,2012
-sgt memenatkan ari ni...balik opis aku terus tido..
-cuaca ampang mcm mirco..boleh rentung jika lame2 kat luar.
-opIS yg memenatkan..
-life ku hanya opis dan rumah.
-nak g baazar ramadhan...aku risau rambut aku bau ayam panggang..ilang bau sunsilk :)
beberapa arI aku bz ka saNa ka marI...g kuepack mas..g Kl sentraL..g titiwangsa...alahai aku x buat sales langsung!!ish!!rayNie ngaI ku nadaI sales ku kan sopIng....!!



p/s aku x akan amik bekas bf aku jadi bakal suami aku....SOe ya...aku x berminat ,lagi 1 aku x akan amik bekas bf aku jadi bf aku///ooooH sgt soe ya//aku x mox...amiK buku baru..itu buku lama tutup mmaaaa...simpan dlm stor :)



kebaya ni aku beli kat 1 kedai di salak selatan..aku suka warna dia yg lembut...kainnYa lembUt .....aku beli 1 utk KASot..arap2 kasot suka........aku sgt suka baju ni :)

badut nan tambi x sabar2 nak raya :)
byk yG cuba singgah di hatIku....tetapi yg ni jugak berjaya singgah di mataku langsung masuk ke mulut dan perutku...aku suka ni..arga nice ..RM 2.80 jak.aku beli kat supermarket hero..makan tyM berbuka pon boleh..makan tym bersahur pOn bleh..ada salad...jGn risau...xda kolestrol....:))

 

No comments:

Post a Comment