nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Saturday 21 July 2012

ini ptama kalI aku berposa dikuala lumpur...agak sedih....juga.ini juga ptama kali puasa tanpa arwah abg....alahai singkat nYa eduP...SIngkat nya riwayat....semuga posa kali ini lebih mematangkan aku sebagai seorg manusia..tahun ini segalanya telah berubah..tiada apa yg istimewa dlm edup ...apa yg aku perlu skunx berlajar utk lebih tabah...berdikari..amat payah nya kehidupan yg dilalui kita terpaksa tErima..hanya diri kiTA Yg mampU ...MENJAGA DIRI kita sendiri ..jgn arapkan org leN..kerana..keindahan itu sementara..yg benarnya diri kIta...keteguhan kekuatan dtg nya dari dir kita..apa yg kekal?manusia akan tinggalkan kita...buatla amal sebaik mungkin ...sebanyak mungkin yg kita mampu...aDa emak sudah cukup bagi aku...dia la tempat aku curahkan segala nya skunx...sebab aku xda sapa2...eduPku matI akU ...hanya uTk MAK aKU..akU  xda sapa2...akU ingIN lihat mak ku bahgia...akU mau mak ku selesa dgn kehidupanya...senyuman dia sudah cukuP membUAT aku gumbira.ya ALLAH..ya tuhanku panjangkan umur mak ku...perbaikan kesihatannya...amin amin amin..yarabil alamin.

21-july-2012
sat
3:28 ptg...

akU x sehat sgt arI Ni...alerGik dan demam..akU x masuK opis...
aku mula rasa muaK nak masuK OPIS.
AKU RASA malas naK g OPis...aku daH mula rasa malas..akU takUt penyakIt ni menular...alahaI...ALAHAi...akU x selesa dlM KEAdaan opis ku...
aku x selesa...
-p akU mesTi kiJA...Utk  masa depaN yG ceraH dan terbilang dan gemilang mcm lampu raya.....aku arap aku akan kekuatan utk kerja...aku kalau x selesa..aku mula rasa malas...!!!

ANAk2 aku mula berlajar berpuasa...alahai comelnya :)


badUt ..bercadang ke terawih mLm ni...aduhaI..AKU SYg KAT DORG NI....xda dorg ni.aku x tau kat mana hala tuju hidupku :/
 

No comments:

Post a Comment