nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Sunday 22 July 2012

21 july 2012..650pm...
hari ke 2 ..ramadhan ..ahad..

alhamdullilah cuaca ampang sejuK..BERANGIn jap2 ada ujan...syuKur kpd nIkmat tuhan bagi.....
walaupun aku jauh dari borneo...aku masih seperti dulu...KL..x mampu nak ubah aku...

duk kat umah seharian...jap2 tido....jap bangun..aku rindu suasana kamPuNG MCM kampung upin dan epin...alamaK!aku dah jatuh ati plak pada dua watak tu....

esok mula kija...x bleh aku bygkan berposa dIKL..TUnggu bas ke lrt ampang..pakai tern..naik tangga salak selatan.!fuh dasat mencabar posa ku eh...arap2 x panas..balIk kul 530...dari salak selataN...sempaT ka masak?ataU BERBUKA Didlm bas balik ampang...?
uh aku pakai 2 kenderaaN maaa...lrt,,,baS...isH2..pa la ko bos..bagi la balik awaL SIKit.....aduhaI...
aku dah tindiK ni lama kat hidung cuma aku jarang pasanG...masa aku kat brunei aku dah da..p bila aku balik miri,,aku dah malas nak pasang...aku dah mula bergila dgn tindik kat pusat masa Tu...insayaallah..sehari kunx aku berselendang...:),bertudung...aku nak pakai bila aku rasa iklas nak pakai...

aku suka selendang ni..seorg kwn yg bagi...dia tengok aku nak beli...lastly dia ckp dia belanja...tq la utK dia..kamu kwn yg baik :)

X KESIAN KA...weI kita posa maaa...dgn jammed ampang g..aduhaI.....567.3243.

No comments:

Post a Comment