nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Saturday 19 January 2013

20 JAN 2013 sunday
-brokband xpired...today..malas mox reload alang2 gaji.rm50 utk BB.boleh beli byk mKnan :D
-BLAJAR JIMAT
-tahun baru mau cuba carI income lebih
-semuga tahun ini...lebih indah dari tahun sebelumnya...
~amin~
Aku dan pendek...selalu joggIng..kuarkan peluh yg malas...aku suka angin mlm...depan are Umah aku..angIn mlm buat aku sehat dan kuat! :D


~OpIS BARu aku...di pandan iNdah...sama  JUAk utk loan.loan..consltant..tU bidang aku..:)
kiew kIEW...loan e 2 indaH KALo kamU pandai GuNAKAN DUIt yG kowG LOAn...pcaya la

kebaya idaman -------------> RAynie

No comments:

Post a Comment