nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Saturday 1 September 2012

2-sept-2012
953am
kalau kowg jiwa kacaU..jiwa kalut..mox cri ketenangan ..g la sg congkak....sana penuH kehIJAUAn ketenangn..dgn air yg jernih..burung berkicau..kambing pon byk..arap ..aku mencari ketenangan kat sini...aku menghargai diri ku kat sini..aku sedar alam ini sementara....aku sedar keindahan ini sekejap...aku perlu ketenangan..banyak sgt kekalutah..sehingga aku mengabaikan diriku sendiri..sehingga aku melupa kan keujudan aku sendiri..YA ALLAH...sesungguhnya ak menyedari hakikat ini...bantu aku utk ari esok,aku ingin jadi yg terbaik diantara yg terbaik.aku penah leka ,alpa.....p sekarang aku ingin jadi yg terbaik.yg baik dtgnya dari mu..yg jahat itu dari aku....tQ god buB bagI aku masih bernafas dibumI ini.alhamdullilah .....too phat :)

sg congkak..............:)

eduP INi perJUAngan...ala byK kalI akU ckP MENDA TOx..peh! :)

No comments:

Post a Comment