nAMa kU raYnie saINie aLwee......welCome to my world...lOP is energY...Lop IS HAppINESS..And I'm afraid, in this day and age, trust, which I count so, you know, I love loyalty. I love trust.

Friday 31 August 2012

1 sept 2012 sat
1012am
-bermula episod baru dlm edupku....
*araP aku lebih tabah.......
*aku telah cuba utk jadi yg terbaik....terbaik...
*xda apa YG perlU Aku pertahankan...xda apa yg tinggal utk meyakin kan aku..aku ilang sume..
-arap aku dpt jlni edupku dgn penuh kegigihan,ketabahan dan ketahanan dlm menempuh kesakItan yg skUnx ini tengah aku lalui.

-benarla kata NENek..owg x penah puas...owG x penah mengerTi..owG x penah menghargai....
-mudah lupa..mudah leka!
-hey dunIA kalo aku bersifat mcm tu..berapa ramai yg akan rebah jadI MANGSA KU?
-TApI AKu x penah amik kesempatan dia atas KURniaan yg esa kepada....ku...
-aku x amik kesempatan...
-aku masIH SAma..
-masih sowG YG kamu kenal.....
-duNIA  Xbisa utk mengUbah aku..
-aku kawal nafsUKU
-BUKAn anafsu yg kawal aku...
-aku insan biasa yg punya kelemahan..penah leka,penah alpa..
-p aku bangkit utk jadi yg terbaik..
-now?
-am aloNE...bukan abalone
-but alOne...
-dlM menemPUH PAGi PETANG Siang mlm di kl...
-gOD BLESS ME...please....
-tq gOd......
Am alwayS trYiNg 2 b da best 4 u...4 my life 4 my family....but...now ....????????????

kwn or team yG baik...x kan mengumpat kamu...aku x perlu kwn..aku ada 1 tag team loan yg cukup baik..aku dah serik berkwn..x mati aku hilang sowg kwn....yg mcm mulut jamban..jamuna...my team yg cukup baik....tq jamuna

aku perlukan ketenangan fikiran...peace oN mY MIND.....aku ingin menghargai diri ku sendiri...aku iNGIN MEYAYAngi diriku dulu..kerana aku baru sedar ..aku langsung x menghargai diri aku....aku bIARkan diri aku MCM sial...kija mcm kerbaU...nasIB BAik ada blog tox dapat juak aku melepaskan apa yg terbuKU di otak aku....aku mau mulakan penghargaan ke atas diri ku sendiri....

.......................................diriku ini amat berharGA..SEBElom masa menjempUt aku...aku ingin jadi yg terbaik..!!!maK...akU nak kija kuat utk kamu!coz nOw aku hanya ada kamU maK!!


RAYNIE.............lop peace...peace to da world..


tambI badUT MAMAk lop kowG....kita alOne now...am promISE Akan jaga badut nan tambi.....

edup ni perjuangan...!be strong raYnie!!!
 

No comments:

Post a Comment